Saturday, April 17, 2010

saHAbaTKu..

sahabat,diri ini memerlukanmu.Sudah banyak  kenangan yang kita ukir sepanjang kita bersama.Bagiku,hari2 yang aku lalui bersamamu amat bermakna buat diri ini.Akan kusimpan segala kenangan kita dalam hatiku yang paling dalam.Ku akui banyak khilaf yang telah aku lakukan sepanjang persahabatan kita,namun diri ini berharap kau sudi memaafkan sahabatmu yang hina ini.Aku menyayangimu bukan kerana paras rupa,jauh sekali harta yang kau miliki,namun aku menyayangimu kerana peribadimu dan aku mengimpikan untuk menjadi insan sepertimu.Sahabat hargaila diri ini...dan juga persahabatan kita.(insan yang menyayangimu..)

3 comments:

  1. kadang2 kita x hargai ape yang kita miliki.nape ini terjadi?salah aku kah??aku da cube beri yang terbaik untukmu sahabatku.nape kau nak lukakan juga hati aku??x cukup lagi ke pengorbanan aku selama ini??p/s:carilah insan yang apabila kita sayanginye,maka dy akan menghargai kite...

    ReplyDelete
  2. na,np n?sp yg lukekn na n?cite kat abg..

    ReplyDelete
  3. im ur best fren 4eva,insyaAllah...ameen=)

    ReplyDelete

hALwa tELinGa