Monday, April 12, 2010

PERJALANAN INI

Kadang - kadang, terfikir jgk, sejauh mana lagikah perjalanan hidup ini...???
walau aku tahu,jawapan nya adalah pasti, cuma aku tak ketahui...
seperjalanan ku ke Perak telah banyak memberiku masa untuk merenung, siapakah DIRI  INI sebenarnya???


banyak sebenarnya yang aku fikirkan...
semalam, sesampaiku di UKM, aku mandi dan solat isyak, duduk sekejap atas katil, niat nak g PTSL
study untuk exam,tapi aku terlelap....sedar je, dah SUBUH...alamak...

selesai solat, aku bangun untuk baca buku,exam pukul 12...
dalam 10 lebih, dah setle rasanya...entah...ak mengelamun kejap...
badan terasa letih, aku tak bermaya sebenarnya.....tapi tak pe, aku kuatkan diri...
aku mesti KUATKAN DIRI...!!!!


banyak tanggungjawab aku yanng belum selesai,aku kena kuat...
biar kesakitan dan seksa ini aku tanggung dan tahan, demi selembar kejayaan nanti..
INSYAALLAH......

aku harap, kelak pengorbanan ini ada nilainya disisi Allah...
harapkan dari manusia, tak kan ada faedahnya...
cuma satu harapanku, (*eh,berape kali satu da..)
agar dirimu kelak GEMBIRA....=)

No comments:

Post a Comment

hALwa tELinGa