Thursday, April 8, 2010

EXAM...BERSEDIAKAH KITA...!!!!!


aku  serabut kepala hotak ni....exam dah dekat....besedia blom ni..???!!!!!!
dah la mula ngn PPP, masak dowh...level standart Ph. D...ada cair otak aku kuar kot telinga...
aku berdoa, agar perjalanan aku ini dipermudahkannya...
takut tergaru - garu kepala pulak nati...


aku nak ketenangan, insyaAllah, segalanya akan berjalan lancar....ameen..=)
tapi aku mesti decide yg mana dlu jadi keutamaan, kalau tak memang jadi tak tentu arah dibuatnya..
jangan jadi macam gambar kat bawah ni sudah...sakit kepala memikio..


semoga ketenangan dah rahmat Allah bersama kita semua...strive to victory...
moga selesai exam kelak, kita mampu tersenyum dan tenang macam baby ni...


MABRUK ALAIK...WASSALAM...=)


izzwana

No comments:

Post a Comment

hALwa tELinGa