Sunday, April 11, 2010

.:RENTETAN SEBUAH PERJALANAN:.

Semalam antara hari yang paling panjang untuk aku..merentasi beberapa kawasan, jauh rasanya..
seawal bangun pagi, aku bersiap dan terus ke Shah Alam, ada program kat sana...
lama gak kat situ, sampai lebih kurang siap solat zohor,aku bergegas ke Rawang...
new APPOIMENT...!!!!


aku cerita panjang kat 3 orang cikgu, sorang cikgu tadika...punya la panjang aku cerita
akhirnya, Alhamdulillah, close jgk akhirnya...huhh..=)
habis dalam pukul 8 :45 malam...
jeng jeng jeng, terus ke perak ma...!!!!

aku bergegas balik rumah kat kg sg batu, pantai remis, Perak...=)
sempat jumpa ummi dan abah tersayang....=)
settle 2 3 benda, dalam pkl 2 pagi, terus bergegas balik BANGI,UKM...=)hahaha


memang gila - gila sejak buat score a ni, memang travel memanjang....
tapi tak pe, alhamdulillah, aku ada something untuk suvive hidup aku ngan family....
aku harap, kejayaan akan bersama diri ini, dengan izin an kehendakmu Ya Rabbi...=)

No comments:

Post a Comment

hALwa tELinGa