Sunday, May 23, 2010

.: tiBa Di kELanTan :.

lebih kurang jam 9:30 pagi taadi, aku sampai kat Kota Bharu, Kelantan...
alhamdulillah,selamat sampai...
memang aku letih, semalam ke Melaka, sampai rumah dah maghrib.....
siap2, terus nk gerak ke Kelantan...


tapi tak pe,aku kuatkan semangat...
semuanya demi mencari rezeki, untuk keluarga dan insan yang aku kasihi..
semangat daripada kalian membuatkan aku kuat...
senyuman kalian menaikkan semangat...
alhamdulilllah, dalam kekurangan ku ini, aku masih mampu
untuk berdiri, dengan GaGaH...mungkin...

InsyaAllah,aku akan berusaha sedaya mungkin untuk membawa pulang hasil yang terbaik
untuk aku hadiahkan buat keluarga dan insan yang tersayang..
biar aku rebah, biar aku gugur...
tapi hasil yang terbaik tetap akan kuberikan...


InsyaAllah, senyuman dan kegembiraan mereka akan mengubat
segala perit jerih aku memerah keringat.....
namun,
demi insan tersayang, akan aku korban kan segala yang termampu...
demi kebahagiaan kelak,
biiznilllah...ameen=)

thanx ummi, na dan semuanya...sayang semuanya..=)

No comments:

Post a Comment

hALwa tELinGa