Thursday, May 13, 2010

.: cEriTa kL sEntRaL :.

pagi tadi, aku kena ke HQ untuk stlekan beberapa urusan pasal Score A...
siap je semua urusan kat HQ, Damansara, aku naek keta ke stesen LRT Kelana Jaya..
aku turun kat situ, tunggu LRT..
destinasi seterusnya, Kl Sentral..


dalam pukul 1 : 30, aku dah sampai kat Kl Sentral..
terus pegi surau, kebetulan dah zohor, baik bayar hutang ngan Allah dulu
solat zohor sheikh...
perut masa tu dah mula menyanyi..entah lagu ape aku pun tak tau..
lapa bro..hehehe

abes solat, terus aku panjat tangga, pegi makan kat food court
macam besa, time lunch, orang punya la crowd..adooi
aku memusing cari tempat, last dapat gak tempat duduk..
bole la nak makan..=)


punya la lapa, makan baca bismillah je, doa tk sempat..
astaghfirullah...=(
tapi tak pe, da bismillah tadi...hehehe
bole tahan la makanan dia, tapi sedap ummi masak lagi..
ni dia nasik tadi..


urrrrppp, alhamdulillah....=)


*coretan semasa menunggu kedatangan na dari USIM..=)

1 comment:

  1. salam...hahaha...mkn smpai xbce doa mkn..hahaha...xpe2....paham2...at least bce basmallah..:))..hohohoho

    ReplyDelete

hALwa tELinGa