Sunday, November 29, 2009

AKU ( IZZAT ) DALAM BERITA HARIAN (DEBAT)

Baru - baru ni,tanggal 19 Oktober 2009, aku join pertandingan DEBAT,alhamdulillah rezeki memihak kat aku,kitorang menang..tajuk memang best " KAHWIN MUDA : RELEVAN ATAUPUN TIDAK "...memang sonok lawan tajuk ni,aku Kerajaan pulak tu,memang "RELEVAN" sangat la...hehehe

alhamdulillah,ada rezeki, ktorang menang...dapat la habuan sikit2...aku ngn kawan2 ditemuramah wartawan dari Berita Harian dan Harian Metro..mula ingat besa2 je,tgk2 masuk sungguh dlm paper...sonok gak la...alhamdulillah...=)

kat bawah ni aku nak kongsi kenangan manis ni dengan kawan - kawan se sMapL dulu...doakan kejayaan aku kat sini...doa wat korang tak pernah dilupai..bittaufiq wannajah..


salam sahabat : izzwana

No comments:

Post a Comment

hALwa tELinGa