Monday, October 18, 2010

.: mEncaRi aKu :.



terkadang aku merenung
kenapa aku tak berjaya seperti orang lain?
kenapa kesusahan sering menimpa diriku?
kenapa aku itu?
kenapa aku ini?

Banyak betul soalan...
tapi jawapannya mudah...
setelah aku merenung dan berfikir sejenak...
bagaimana hubungan aku dengan ALLAH???!!!!!!

Solat cukup??
baca Al Quran cukup??
Puasa sempurna??
Solat sempurna???



tersentak sendiri...
aku insan hina...
amalan tak seberapa..
ibadah tah kemana...
tapi menagih mengharap REZEKI tuhan...

Ya Allah
TAK TAU MALU KE????
serba serbi tak betul
ada hati nak itu nak ini...
TAUBAT????

dan tahap nasuha ke taubatnya????
baru aku sedar...
HINANYA DIRI!!!!!
dek kerna itu rahmat tuhan semakin menjauhi...



Ya Allah, terimalah Taubat hambamu yang hina ini...
ampunilah segala dosa - dosa ku...
hamba mu yang hina ini memohon maghfirah dan rahmat mu....
Ya Allah...


No comments:

Post a Comment

hALwa tELinGa